top of page
  • תמונת הסופר/תHD

הדפסת חולצות עבור FOX

אם ההדפסות האלה מוכרות לכם, זה לא במקרה, כנראה שכבר רכשתם לילדכם או ראיתם את החברים של הילדים לובשים את החולצות המודפסות של פוקס. ואם תהיתם היכן הודפסו, אז הגעתם למקום הנכון ולפוסט הנכון (ספוילר - אצלנו ב- HDESIGN).



השאלה הראשונה שבדרך כלל נשאלת - מה?! פוקס מדפיסים בארץ? התשובה הכללית היא כן, והמדוייקת יותר היא שישנם פרוייקטים מסוימים של הדפסה על חולצות אשר מתבצעים בארץ. כאשר מתבצעות הדפסות על חולצות בארץ הן מתבצעות אצלנו ב- HDESIGN. לאחרונה ביצענו פרויקט של הדפסת חולצות ילדים עבור פוקס, בפוסט הבא נסקור באיזו שיטת הדפסת חולצות השתמשנו, מדוע זוהי השיטה שנבחרה ומהם יתרונותיה. למטה תוכלו לצפות בסרטונים של תהליך הדפסת חולצות.


השאלה הבאה הנשאלת היא איך אתם מבצעים את הדפסת חולצות? מפעלנו מומחה להדפסות הן בשיטת הדפסת משי והן בשיטת הדפסה דיגיטלית על חולצות. לפרוייקט הדפסת חולצות זה, בחרנו להשתמש בשיטת הדפסת משי. שתי סיבות מרכזיות הובילו אותנו לקבל החלטה זו- האחת כמות גדולה של הדפסת חולצות והשנייה זמני ייצור קצרים שנדרשו.


דנו בהרחבה בפוסטים קודמים ביתרונות ובחסרונות של כל שיטת הדפסה (הדפסה דיגיטלית VS הדפסת משי, מהם התהליכים הנדרשים עבור הדפסת חולצות), כאמור, הדפסת משי מיועדת להדפסה בכמויות גדולות והיא מהירה מאוד ביחס לחלופה של הדפסה דיגיטלית. לצבעוניות העיצובים יש גם היא השפעה על ההחלטה באיזו שיטה לבצע הדפסת חולצות- הדפסת משי או הדפסה דיגיטלית על חולצות. אכן בפרוייקט זה היו עיצובים צבעוניים ואף צבעוניים מאוד שיקול שלרוב דוחף לשימוש בשיטת הדפסה דיגיטלית. אבל שיקולי הכמות והמהירות ניצחו במקרה זה - והוחלט להשתמש בשיטת הדפסת משי על חולצות. היה כדאי לנו להשקיע בתהליך סטאפ ממושך וליהנות מייצור מהיר, זול ועמיד.


משקיבלנו את ההחלטה על ביצוע הדפסת חולצות בשיטת הדפסת משי, פעלנו על פי השלבים הנדרשים של הדפסת חולצות בדפוס משי עבור כל עיצוב חולצה:

  • הפרדת צבעים- נעשית באמצעות תוכנת מחשב מיוחדת.

  • הדפסת שקף לכל צבע - הדפסת שקף שחור אטום באמצעות מדפסת שקפים מיוחדת.

  • הכנת גלופה עבור כל שקף (כל צבע יקבל גלופה נפרדת).

  • בחירת צבעים לפי מספרי פנטון.

  • הרכבת הגלופות על מכונת הדפסת המשי וכיוונן, כך שכל צבע ״יישב״ בדיוק במקום בו אמור להיות ללא תזוזה ולו הקטנה ביותר.

  • אישור דוגמה (מבחינת צבעים ומיקום).

  • הדפסת חולצות.

  • ייבוש החולצות בתנור ייבוש ייעודי.


אנחנו ב-HDESIGN מורגלים לתת שירותי הדפסת חולצות לחברות האופנה הגדולות והמובילות במשק. שנים של ניסיון, ידע וטכנולוגיות המתקדמות בתחום איפשרו ומאפשרים לנו גם כיום לספק הדפסת חולצות איכותית במפעלנו. בשנים האחרונות, לצד מתן שירותי הדפסת חולצות לחברות אופנה, פתחנו את שערינו גם ללקוחות פרטיים ועסקיים כך שאם חשקה נפשכם בהדפסת חולצות איכותית אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, לבטח נדע לייעץ מהי הדפסת חולצות מומלצת עבורכם.



bottom of page