top of page
  • תמונת הסופר/תHD

הדפסה על מעילים ופליזים איכותיים

ברוכים הבאים לאתר הבית של HDESIGN, החברה המובילה בישראל להדפסות על מוצרי טקסטיל שונים. באתר החברה תוכלו להתרשם ולהזמין מבחר מוצרי פליז בהדפסה על פי בחירתכם. חברת HDESIGN היא היבואנית של כל מוצרי הטקסטיל המודפסים המשווקים על ידה. אנו מבצעים הדפסה על מעילים ולרשותנו מגוון רחב של מעילי פליז הכוללים: מעיל צבא, פליז שחור, מגוון מעילי פליז לגברים פליזים איכותיים לגברים ונשים במחירים נוחי ומשתלמים. ניתן להזמין מעילי פליז לגבר ולאישה וכן מעיל פליז דו צדדי במגוון גוונים ועיצובים.

בכדי להתרשם היטב מן המגוון הרחב של דגמים וצבעים מומלץ לסייר באתר ולראות במו עיניכם את מוצרי הפליז השונים. צוות HDESIGN ישמח לעזור בכל עניין, לענות על כל שאלה, ולסייע ככל שיידרש על מנת שתמצאו את מעילי הפליז המודפסים המתאימים לכם ביותר.


הדפסה על מעילים בהתאמה מושלמת


אנו מבצעים הדפסה על מעילים במגוון גוונים ועיצובים. בין השאר תוכלו להזמין אצלנו הדפסה על מעיל פליז איכותי, הדפסה על מעיל פליז דו צדדי, מעיל צבא מודפס, מעילי פליז לנשים, ומעילי פליז לגברים. אנו מקפידים לשווק פליזים איכותיים בלבד, שכן אנו מאמינים שאתם, הלקוחות, זכאים למוצרים האיכותיים ביותר. בחברת HDESIGN תוכלו להזמין מעילי פליז לגברים ונשים במבחר צבעים, עליהם נדפיס כל לוגו, טקסט או תמונה שתבקשו. בזכות המבחר והמגוון והעשיר, יוכל כל אחד למצוא אצלנו מעיל פליז איכותי שיתאים בדיוק לטעמו ולצרכיו.


איכות ויעילות


אנו שמים דגש מיוחד על איכות המוצרים אותם אנו משווקים, וכן על איכות השירות שאנו מעניקים ללקוחות. אצלנו תוכלו להזמין מעילי פליז לגברים, נשים, ילדים ובני נוער, וכן תוכלו ליהנות מרכישת פליזים במבצע או מעיל צבא. בהיותנו החברה הגדולה לביצוע הדפסות טקסטיל, אנו יכולים לספק את המוצרים במהירות וביעילות, ובמקרה הצורך המוצרים יכולים להגיע אליכם בתוך 72 שעות. ציוד ההדפסה המתקדם שברשותנו מאפשר לנו לבצע הדפסות איכותיות ועמידות על כל מוצר טכסטיל, וכן הדפסת מדבקות לקבוצות ספורט. הזמנת פליזים מודפסים באתר של HDESIGN היא פשוטה וקלה. אתם בוחרים את הדגם ומעצבים את הלוגו , הטקסט או התמונה אותם תרצו להדפיס, ואנחנו כבר נבצע את כל השאר. התהליך כולו מתבצע ביעילות ובנוחות, מבלי שתיאלצו לצאת מפתח הבית, ואם אתם מתלבטים, מתקשים או זקוקים לעצה, צוות HDESIGN ישמח לעמוד לשירותכם.


מעילים מודפסים איכותיים ומפנקים


מחפשים מעילי פליז לגבר או לאישה, מעיל פליז צבאי למכירה או מעיל פליז איכותי במבצע משתלם? אנו מבצעים הדפסה על מעילים- כל שעליכם לעשות הוא לבחור ולהזמין ואנחנו נשמח לבצע עבורכם את ההדפסה. אנו מזמינים אתכם לסייר באתר של HDESIGN להתרשם ממגוון האפשרויות, ולבחור מעיל פליז שחור או צבעוני, בעיצוב אופנתי, שייתן לכם את המענה המושלם לצורכיכם. אתם תבחרו את הדגם, הצבע וההדפס, ואנו כבר נבצע את כל השאר. המעילים האיכותיים בעלי ההדפסים המרהיבים יגיעו אליכם במשלוח במהירות, ואנו נעשה כל מאמץ לספק לכם את השירות הטוב ביותר, במחיר הנוח ביותר. לפרטים נוספים ולביצוע הזמנות הינכם מוזמנים לשלוח מייל, להשאיר פרטים באתר,להתקשר אלינו או לבקר במפעל בחולון בשעות העבודה.




bottom of page