top of page
  • תמונת הסופר/תHD

הדפסה על כוסות

לא מעט אנשים עושים שימוש בשנים האחרונות בכוסות ממותגות לצורך שתיית כוס הקפה הראשונה שלהם בעבודה. אצל חלקם, הפכה הפעילות הזאת לטקס של ממש. מה הסיבה לכך? המשיכו לקרוא.


הדפסה על כוסות - יצירת מזכרת בעלת משמעות


כאשר אנחנו מביטים על כוס קפה ממותגת שעליה הודפסה תמונה של היקר לנו מכל- הילד האהוב או הילדה האהובה, אנחנו לא יכולים שלא להתמלא בתחושת גאווה וגעגוע. שתיית ספל הקפה הראשון של הבוקר היא מעין אירוע מכונן איתו אנחנו בוחרים להתחיל את היום. וביום כזה, שודאי יהיה עמוס בישיבות ובמדדים, בציונים ובלקחים, אין דבר חשוב יותר, מאשר לעשות הפסקה מתודית קצרה, לשאוף את הנוזל החם אל תוך הגוף, ולייצר לנו רגע של זיכרון עבור מה שיקר לנו באמת.


כוסות מודפסות - חלון הראווה אל החיים שלנו


בהרבה מעמדות העבודה של משרדים גדולים ופירמות חשובות הפזורות ברחבי הארץ, נוכל למצוא מסגרות ממותגות של תמונות משפחתיות מונחות לצד הטלפון המשרדי והמקלדת. לכשאנחנו מקיימים פגישה במקום העבודה שלנו, הפריטים הללו משמשים לא פעם לצורך יצירת שיח ראשוני ומקדים לישיבה, מעודדים פתיחות ולמעשה, מאפשרים לנו לשבור את הקרח. זהו גם המצב עם כוסות ממותגות. הדפסה על ספל יכולה לייצר כר פורה לשיחות ערות על בני המשפחה היקרים לנו, ובניגוד למצופה, אף להגדיל את הפרודקטיביות שלנו ביום העבודה.


כוסות ממותגות מסייעות לנו לשמור על איכות הסביבה


במשרדים רבים, אולי בשל הצורך להימנע מפעילות תחזוקה משמעותית והעסקת אנשי מקצוע רבים, נעשה שימוש בכוסות חד פעמיות, אשר נזרקות לפח מיד לאחר השימוש. מדובר באחת מן השיטות הנפוצות שבהן אנו, בני האדם, פוגעים בסביבה ובעקרונות הקיימות. הדפסה על כוסות היא בדיוק התהליך שיכול לסייע לנו להימנע מכך: ספל ממותג יגביר את המוטיבציה שלנו לעשות בו שימוש על פני כוס חד פעמית, למרות ההיבטים הקשורים בנוחות ובחיסכון בזמן.


הדפסה על ספל כחלק מיצירת פריט אישי


ככל שאנחנו לוקחים חלק משמעותי בעבודה המחלקתית, ומגבירים את הסינרגיה עם צוותי העבודה והבקרה השונים, כך, למעשה, מיטשטשת הזהות העצמית שלנו. לכן, רבים מן העובדים במשרד מחפשים לייצר לעצמם איזורים בעלי אופי אישי, ייחודי, השמור רק להם. השימוש בספל מודפס יכול לאפשר לעובדים לשתות מכוס שהיא רק שלהם, וליהנות מסוג של עצמאות ופרטיות גם במהלך הפסקת הקפה של שעות הצהריים. אין ספק שבידול ומיתוג אישי הופכים להיות חלק יותר ויותר משמעותית בזמן שמשרדים עוברים לתצורות ישיבה שמבטלות את המקום האישי של העובד, בלא מעט מובנים.


ספלים מודפסים - מתנה נהדרת לאחר


בחירה מושכלת של מתנה לעמית או חבר הפכה להיות תהליך שהוא, בלשון המעטה, מעיק וטורדני. השגרה היום יומית הופכת להיות מלחיצה וכמות העיסוקים שעבורם אנו נאלצים להצות משאבים רק הולכת וגדלה. זאת הסיבה, שאנו בוחרים לקטלג את מציאת המתנה לחבר או לעמית לעבודה כעוד אחת מיני רבות משימות שוחקות. אולם, מה נחמד יהיה יותר מאשר להעניק לאותה קולגה, ספל ממותג, עם כיתוב חדשני ומקורי. ספל שאיתו יוכל לפתוח את הבוקר, ללגום מן הקפה שהכין לעצמו, ולצאת עם כוחות מחודשים לנצח את היום?


לסיכום


הדפסה על כוסות הפכה בשנים האחרונות, לא במקרה, לשיטה נפוצה שבה נוקטים אנשים, על מנת לשמח את הזולת, ואולי אף חשוב מכך, את עצמם. כוסות ממותגות מאפשרות לנו לשמור על איכות הסביבה, לייצר עבורנו מקום אישי ופרטי, דווקא במרחבים הציבוריים, ולשתף את הזולת במה שחשוב ויקר עבורנו.




31 צפיות
bottom of page