top of page
  • תמונת הסופר/תHD

הדפסה על חולצות בודדות | יום המעשים הטובים | עובדי קורנית


חברת קורנית בחרה להזמין חולצות ממותגות לעובדים המשתתפים ביום המעשים הטובים. עיצוב חולצות העובדים היה צבעוני ומגוון. נבחרו שלל צבעים של חולצות ועל כל צבע חולצה נבחר עיצוב חולצה ייחודי שגם הוא היה צבעוני מאוד ומלא בפרטים. נקדים ונאמר שאת הדפסות על חולצות אלה ביצענו בשיטת הדפסה דיגיטלית על חולצות.



מדוע נבחרה דווקא שיטת הדפסה דיגיטלית על חולצות? כזכור תהליך הדפסת חולצות בשיטת הדפסה דיגיטלית הוא פשוט למדי, מכינים עיצוב לחולצה, אנחנו שולחים את העיצוב בגודל הרצוי למדפסת, ממקמים את החולצה על הפלטה, מכוונים את מיקום ההדפסה, מגדירים האם צריך לבצע הדפסת תחתית או לא ולוחצים ״הדפס״. לאחר שהחולצה הודפסה מעבירים לייבוש בתנור והנה קיבלנו הדפסה דיגיטלית על חולצות. לא נדרש לבצע הפרדת צבעים, הדפסת שקפים, צילום גלופות, בחירת צבעים, סטאפ ממושך להרכבת הגלופות והצבעים על המכונה, כמו שנדרש בהדפסת חולצות בשיטת הדפסת משי. זו בדיוק הסיבה שהדפסה דיגיטלית מאפשרת הדפסה על חולצות בודדות.


וגם כאן, בהזמנה של קורנית, אמנם הודפסו בכל ההזמנה יחד הרבה חולצות, אבל מכל דגם ביצענו הדפסה על חולצות בודדות עם הדפסה צבעונית מאוד! כך שגם במקרה זה ברור היה שכדאי להשתמש בשיטת הדפסה דיגיטלית על חולצות, שיטה שאפשרה לנו לבצע הדפסה על חולצות בודדות בקלות, במהירות ובחיסכון עצום של משאבים, דבר אשר השפיע גם על המחיר של כל חולצה.


אם גם אתם מעוניינים בביצוע הזמנה של הדפסה על חולצה בודדת או הדפסה על חולצות בודדות דעו שזה אפשרי. אמנם אנחנו מפעל הדפסות (ובדרך כלל מדפיסים כמויות גדולות לחברות גדולות ומוכרות), אבל עם הטכנולוגיה המתקדמת של הדפסה דיגיטלית על חולצות, אנחנו מסוגלים לבצע גם הדפסה על חולצות בודדות במחירים אטרקטיביים. מוזמנים ליצור איתנו קשר, לקבל הצעת מחיר או להתייעץ על שיטת הדפסת חולצות המומלצת עבורכם.


בלינק הבא תוכלו לראות סרטון של תהליך הדפסה דיגיטלית על חולצות עם חלק מהדגמים שהודפסו עבור עובדי חברת קורנית. תוכלו לראות הדפסה דיגיטלית על חולצה לבנה והדפסה צבעונית על חולצה כהה עם הסבר על שלבי ההדפסה השונים.



bottom of page