top of page
  • תמונת הסופר/תHD

חולצות מודפסות

חולצות מודפסות פשוט מעבירות את המסר


לאן שלא נלך נראה חולצות מודפסות סביבנו . למעשה רוב האנשים ברחוב מסתובבים עם איזה שהוא הדפס על החולצה שלהם, וזה יכול להיות הדפס פרסומי או לשורה של מטרות נוספות כמו העברת מסר, בידול עצמי , רצון להתבלט, להביע השתייכות , להרגיש מיוחד , לשקף מה אני מרגיש היום או …פשוט בגלל שזה יפה ומגניב.

הדפסה על חולצות היא היום פשוטה וזולה שלא כמו פעם, וכל אחד שרוצה להעביר איזה שהוא מסר עם החולצה שלו יכול לעשות את זה בקלות. חולצות מודפסות נראות היום באירועים משמחים כמו חתונות, נראות באירועים עסקיים כחלק משיווק, נראות היום כשרוצים לשלב הומור בחולצה ולמטרות רבות אחרות. יש מספר אפשרויות של הדפסת חולצות וטכניקות שונות לעשות את זה. הנה כמה מהן.


חולצות להדפסה


יש אם כן שיטות שונות להפקת חולצות להדפסה. היום בעידן המודרני יש את החולצות שמודפסות באמצעות לייזר, מה שנחשב עמיד ואמין וזו ההדפסה האיכותית ביותר. במיוחד אם אתם רוצים שההדפסה תישאר על החולצה עוד שנים ארוכות אתם חייבים לברר איפה מדפיסים בשיטה הזו, שיטה שתחסוך מכם את עגמת הנפש של לראות את ההדפס יורד לאחר כמה כביסות. שיטה נוספת היא הדפסה מוטבעת והיא נחשבת גם כן לאיכותית . היא לא אמורה להתקלף ובגלל מחירה הסביר היא השיטה הנבחרת על ידי בתי ספר ומוסדות אחרים שצריכים להדפיס בכמויות גדולות. השיטה השלישית והבסיסית ביותר היא הדפסת ההדבקה, שכשמה כן היא – הפקת מדבקה מחומר שמתאים להדבקה על בדים והדבקה שלה על החולצה. פעם, הדפסה בשיטה הזו הייתה אומרת כמעט שימוש חד פעמי בחולצה מכיוון שהמדבקות לא היו איכותיות ואורך החיים שלהן היה קצר, אך היום זה כבר שונה לגמרי, היום יש מדבקות איכותיות וחזקות שמחזיקות זמן רב אם כי לא כמו ההטבעה או הלייזר.


מיתוג ושיווק באמצעות חולצות מודפסות


אם יש לכם עסק או שאתם מנהלי המכירות אתם שוברים את הראש מן הסתם לא מעט איך לשווק את העסק ואיך למתג אותו. יש דרכים שונות לכך בעיקר בעידן המודרני – אינטרנטי אך יש שיטה ישנה שתמיד עובדת. חולצות עם הדפס של לוגו העסק, תחום העיסוק העיקרי שלו וטלפון או כל אמצעי אחר ליצירת קשר יכולים לעשות את העבודה. זו דרך נהדרת לשיווק העסק מכיוון שהפרסום לא נמצא במקום אחד והלקוחות הפוטנציאליים נחשפים שוב ושוב למותג במקומות שונים. בעיקר כשהולכים לכנס בתחום או כל מקום בו יש צבר של לקוחות פוטנציאליים ולא משנה מה אתם מוכרים, אתם חייבים שהעובדים שלכם יהיו עם חולצה כזו.


הדפס למטרות נוספות


חולצות מודפסות יכולות לשמש למטרות נוספות. הן יכולות לשמש לאירועים שונים, יכולות לשמש לזיהוי, ויכולות להיות עוד לאין סוף מטרות ועם אין סוף סוגי הדפסים. חשוב אם כן שההדפס יהיה איכותי בכדי שהוא יחזיק מעמד זמן רב.




bottom of page