top of page
  • תמונת הסופר/תHD

הדפסת חולצות שבוע האופנה TLV

שבוע האופנה קורנית תל אביב לשנת 2022 כלל תצוגות אופנה מרהיבות. אחד מהאירועים המרכזיים בשבוע זה היה תצוגת אופנה בשיתוף משרד החקלאות ופיתוח הכפר. בתצוגה השתתפו 13 מעצבי אופנה ישראלים שעיצבו דגמים בהשראת פירות וירקות תוצרת מקומית. לכבוד האירוע חברתנו, HDESIGN נבחרה לבצע את הדפסת חולצות עם עיצובים של המעצב Tom Lee.


מדוע נבחרנו לבצע הדפסת חולצות לשבוע האופנה ואיך ביצענו אותן, נרחיב בפוסט הבא.




מדוע HDESIGN נבחרה לבצע את הדפסת חולצות?

  • יש לנו את מכונות ההדפסה המתקדמות ביותר לביצוע הדפסת חולצות, בין אם נדרשת הדפסת משי על חולצות או הדפסה דיגיטלית על חולצות.

  • אנו יכולים לשלב בין סוגי הדפסות על חולצות- לבצע גם הדפסת משי על חולצות וגם הדפסה דיגיטלית על חולצות, ובכך להבטיח הדפסת חולצות איכותית המתאימה בצורה הטובה ביותר לרצונות ולאופי ההזמנה.

  • יש ברשותנו חולצות להדפסה מבית HDESIGN שהן חולצות 100% כותנה, בגזרה מחמיאה עם תפירה מושקעת ועליהן ניתן לבצע הדפסת חולצות באיכות גבוהה.

  • אצלנו זמני אספקה מהירים וחשוב לנו לעמוד בלוחות הזמנים!


איך ביצענו את הדפסת חולצות לשבוע האופנה?

תחילה קיבלנו עיצובים לחולצות וכמויות נדרשות של הדפסת חולצות מכל עיצוב. בחנו את העיצובים הצבעוניים, את המגוון הרחב של עיצובים לחולצות, הבנו את חשיבות הדיוק בצבעים ובפרטים והחלטנו לפיכך, לבצע הדפסת חולצות בשיטת הדפסה דיגיטלית על חולצות. הכנו דוגמה מכל עיצוב של חולצה עם הדפסה וחיכינו לאישורים של כלל הנוגעים בדבר.


אנחנו שידועים באהבתנו לאקשן, עבודה ולחץ, קיבלנו את אישורי העבודה שלושה ימים לפני מועד האספקה (כאשר מדובר בכמות לא קטנה של חולצות עם הדפסה), והחלה דרמה לא קטנה, איך נספיק לבצע הדפסת חולצות למועד המבוקש. החלטנו להתארגן עם משמרת לילה ואכן אחרי יומיים אינטנסיביים של עבודה הצלחנו להשלים את הדפסת חולצות, אריזתן ואספקתן במועד שסוכם.


אפשר לסכם ולומר ששבוע האופנה היה אטרקציה גם עבורנו. הצלחנו לאתגר את עצמנו מבחינת לוחות זמנים, הוכחנו לעצמנו שוב שהבטחות מקיימים ובזמנים עומדים. פגשנו את תום המעצב המוכשר וצוות הפקה חדור מטרה. ורשמנו עוד הישג לרזומה - ביצענו הדפסת חולצות באיכות גבוהה לשבוע האופנה TLV.


כאן, תוכלו לראות סרטון של הפקת כמה עיצובים של חולצה עם הדפסה דיגיטלית.



מחפשים מקום מקצועי להזמין ממנו חולצות עם הדפסה? מוזמנים ליצור איתנו קשר, אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם!


bottom of page