top of page
  • תמונת הסופר/תHD

הדפסה על מוצרים – הדרך לייצר מיתוג מושלם

ברוכים הבאים לאתר של HDESIGN, החברה המובילה והגדולה בארץ לביצוע הדפסות על מוצרי טקסטיל ומוצרי קידום מכירות מגוונים. מנהלים חברה או עסק ומעוניינים למתג אותם בדרך יעילה ואפקטיבית? הדפסה על מוצרים שונים היא אמצעי יעיל למיתוג וקידום של כל ארגון וחברה. חברת HDESIGN משווקת מוצרי טקסטיל איכותיים מודפסים, רקומים וממותגים על פי דרישת הלקוח. כאן תוכלו להזמין ולהפיק מגוון מוצרי מיתוג שיעזרו לקדם את החברה שלכם, להרחיב את מעגל הלקוחות, ולהגדיל את נפח המכירות. חברת HDESIGN מתמחה בהדפסה ורקמה על מוצרים בעזרת ציוד מתקדם וחדשני, המאפשר הדפסה איכותית ועמידה.


הדפסה על מוצרים רבים ומגוונים


לכל חברה וארגון ולכל אירוע יתאימו מוצרי קידום שונים, ולכן אנו מציעים לכם מגוון מוצרים אותם תוכלו למתג. אצלנו תוכלו לבצע הדפסה על מוצרים מתחומים שונים: גאדג'טים ומוצרים משרדיים - הדפסה על מחזיק מפתחות, הדפסה על עטים, רצועות לנשק עם הדפס. כלי מטבח – הדפסה על מגוון כוסות, הדפסה על כוסות זכוכית, הדפסה על ספל. מוצרי טקסטיל - הדפסה על תיקים, הדפסה על סינר, הדפסה על בוקסר, הדפסה על בגדים, הדפסה על דגלים, הדפסה על בנדנות, הדפסה על כובעים, רקמה על מגבות. מתנות והפתעות – הדפסה על מתנות, הדפסה על בלונים, הינכם מוזמנים לסייר באתר ולהתרשם ממגוון המוצרים, כמו כן, צוות HDESIGN ישמח לעזור לכם ולהציע לכם עוד אפשרויות של מוצרי מיתוג ומתנות לאירועים שיוכלו להתאים לצרכים שלכם.


מוצרים איכותיים ושירות מעולה


חברת HDESIGN מבצעת הדפסה על מוצרים בעלי מגוון רחב מאוד, שמתאימים לכל אירוע ומטרה. אנו מקפידים על שיווק מוצרים איכותיים בלבד, ולצורך ההדפסות אנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר, שמאפשר לנו לייצר הדפסות איכותיות ועמידות, כולל הדפסות משי של עד 14 גוונים מרהיבים. אנו מבצעים הדפסה על עטים , הדפסה על כוסות, הדפסה על ספל וגם הדפסה על בלונים ותיקים. בנוסף להקפדה על איכות המוצרים, אנו מקפידים על מתן שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח. הינכם מוזמנים לפנות לצוות החברה בכל שאלה ובקשה. תוכלו ליצור עמנו קשר דרך האתר, במייל, בטלפון, ואף להגיע בימים א-ה בשעות 18:00 – 08:00 למפעל החברה, היושב ברחוב המרכבה 28 בחולון.


זה הזמן למתג את העסק שלכם


הינכם מוזמנים לסייר באתר של HDESIGN, להתרשם ממגוון המוצרים והאפשרויות, ולבחור את המוצר הממותג המתאים עבורכם. בין אם אתם מחפשים מוצרים ממותגים לאירוע בית ספרי כגון הדפסה על עטים הדפסה על בלונים הדפסה על ספל או הדפסה על תיקים, המתאימים לאירוע משפחתי, או אירוע עסקי. אצלנו תוכלו למצוא את המוצרים המתאימים באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את המוצר, הצבעים וההדפס שתרצו להוסיף, ואנו כבר נבצע עבורכם את העבודה. זה יכול להיות הדפסה על כוסות זכוכית עם תמונה או הקדשה אישית, הדפסה על תיקים עם הלוגו של החברה, הדפסה על מחזיק מפתחות או הדפסה על עטים. אתם מזמינים ואנחנו מבצעים עבורכם. המוצר יגיע אליכם עם שליח עד הבית, או ללא עלות לנקודת האיסוף שתבחרו. אנו מספקים אחריות על משלוח המוצרים, וצוות HDESIGN פנוי לייעץ ולסייע לכם בכל נושא.




21 צפיות
bottom of page