top of page
  • תמונת הסופר/תHD

מעילי סופטשל ופליז טקטי

מעיל סופטשל ממותג לחיילים


חיילים יקרים! החורף סופסוף כאן וזה הזמן להצטייד במעיל פליז או מעיל סופטשל מומלץ שיחממו לכם את השהות גם כאשר אתם רחוקים מהבית ובתנאי חורף. זה בדיוק הזמן שלכם לרכוש ציוד לחורף שישמור עליכם, על גופכם ויעניק לכם את החמימות הנדרשת במהלך שירותכם הצבאי. היכן מומלץ לרכוש מעילי סופטשל ופליז מחממים h3 בוודאי נתקלתם באינספור פרסומים אודות מעילי סופטשל ופליז צבאיים. ברצוננו לסייע לכם לבחור את המוצר הנכון והמתאים ביותר עבורכם. במאמר זה נעניק לכם מספר דגשים לקנייה נכונה ותקנית של ציוד חורף מחמם ועל הדרך גם להשוויץ קצת במעילים שברשותנו 😉.


דגשים חשובים לפני רכישת מעיל לצבא


  • חשוב לשים לב שיש כותפות למעיל סופטשל או מעיל פליז.

  • הצבע התקני של מעיל צבאי הוא ירוק זית.

  • אם יש כובע למעיל, צריך שתהיה אפשרות לקפלו לכיס נסתר.

  • בררו אצל המוכר כמה שוקל הפליז כדי לוודא שתקבלו פליז צבאי עם רקמה שיהיה עבה ומחמם. ( שלנו שוקל 320 גרם). נסו לקבל כמה שיותר צ'ופרים על הזמנתכם כמו- רקמת סמל היחידה, דגל ישראל. אצלנו תקבלו את שניהם בחינם ! (בהזמנת 30 יחידות ומעלה).

  • עשו סקר מחירים והשוו מחירים לפני הרכישה. מעיל סופטשל מומלץ או מעיל פליז צבאי עם רקמה איכותי הם מוצרים יקרים יחסית. לכן, השוואת מחירים היא מתבקשת.

  • בררו זמני אספקה וודאו שהמידות שביקשתם קיימות.

אצלנו תוכלו למצוא מעיל פליז צבאי טקטי עבה במשקל 320 גרם וכן סופטשל טקטי בעל כובע נסתר וכיסים ייעודיים – להתאמה מיטבית לשירותכם הצבאי. ומה המלאי שלנו- אתם בוודאי שואלים ולאילו מידות: המלאי הזמין שלנו מגיע במידות s-2xl ( מצורפת טבלת מידות לנוחיותכם). כפי שציינו קודם לכן, בהזמנת 30 יחידות ומעלה תקבלו חינם רקמת סמל יחידה ודגל ישראל.


בזכות השירות המהירות והמקצוענות


אנחנו בhdesign מבינים כמה חשוב לכם להיות מוגנים ועטופים בביגוד מחמם לחורף. אנו שמנו לנו למטרה להעניק שירות יעיל מהיר ומקצועי לכל לקוחותינו. אך כאשר מדובר בחיילים, חשוב לנו מאוד להעניק את השירות היעיל והמהיר ביותר- כדי שממש בקרוב כבר תוכלו להסתובב עם המעיל החדש בבסיס. ברשותנו ניסיון רב הן במכירת מעילים אלו ואנו מעניקים שירות מקצועי אדיב ואיכותי לחיילי צה"ל אותם אנו מוקירים ומכבדים.
לרשותכם הוספנו רשימה של ציוד נוסף שתוכלו לרכוש דרכנו ולקבל שירות מהיר ואדיב. זקוקים לחולצות כותנה חולצות דרייפיט מנדפות לפעילות מד"ס או לסווטשירט את כולם תוכלו להזמין אצלנו בצורה מרוכזת. כמובילים בתחום אנו נספק לכם שירות מהיר ואיכותי ונעביר אליכם את המוצר עם שליח עד הבית (בתוספת תשלום) או באיסוף עצמי. לפרטים נוספים הנכם מוזמנים ליצור עימנו קשר או להתקשר לטלפון 03-5582565 ונשמח לעמוד לרשותכם.

אנו מאחלים שיהיה לכם חורף חם! והעיקר שתשמרו על עצמכם 😘





bottom of page